Laatste kans om morgen mee te doen aan de eerste live Q&A van DVDC vooropleiding
- Anke Verhagen

- 27 mei
- 2 minuten om te lezen
Nog één bericht vandaag en dan stop ik voor vandaag, dat beloof ik.
Maar dit is te belangrijk om niet te delen. Morgenochtend om 9.00 uur start de eerste live Q&A sessie van de DVDC vooropleiding. Dat is geen webinar, geen verkooppraatje. Het is de eerste echte lesdag, met inhoud, met een thema en met jou erbij. Tenminste dat zou ik geweldig vinden als jij er morgen bij bent.

Samen beginnen is bijzonder
Want er is iets bijzonders aan een groep vrouwen die op dezelfde dag begint. Die dezelfde eerste stap zet. Die samen voor het eerst in de lesstof duikt en ontdekt wat de vrouwelijke cyclus werkelijk is. Dat creëert een band. Een vrouwencirkel van mensen die hetzelfde pad bewandelen, die elkaar begrijpen en die elkaar kunnen steunen. Dat gevoel van samen beginnen is iets wat ik elke klas opnieuw zie gebeuren en het is elke keer weer bijzonder.
Wil jij morgen in die cirkel zitten?
Dan moet je vandaag nog ingeschreven zijn. Na inschrijving kom je direct in de online leeromgeving terecht. Daar vind je ook de link naar de Q&A van morgenochtend 9.00 uur (tegel 2). Alleen door het volledige bedrag van €999,- te voldoen kun je er morgen nog bij zijn. Als je graag in delen wil betalen à €353,- per termijn, dan kan dat wel maar dan heb ik je mogelijk niet op tijd in de online leeromgeving gezet waardoor je de Q+A misloopt en dat zou jammer zijn.
Twijfel je nog? E- mail naar info@hormooninstituut.nl. We zijn er vandaag nog voor je. Tot uiterlijk 20.30 uur kun je ons bereiken voor vragen.
Ik hoop je morgenochtend 9.00 uur te zien.

Anke Verhagen
en Team Hormoon Opleidingsinstituut





Opmerkingen